رزرو بلیط قطار ارزان

تعرفه تبلیغات در سایت

لینک دوستان

امکانات وب

قطار زندگی، جدیدترین و لوکس ترین قطار کلاس ویژه است که از لحاظ تسهیلات رفاهی و سطح کیفی خدمات، در بالاترین درجه در بین قطارهای شرکت رجا، قرار دارد. کوپه های این قطار 4 تخته بوده و از مهمانداران تحصیل کرده و دارای مدارک تخصصی آقا و خانم استفاده می کند.  همچنین این قطار در مسیر تهران- مشهد و بالعکس به صورت یک روز در میان و عصرها به مسافران خدمت رسانی می کند. شما می توانید بلیط قطار زندگی را در سه حالت "با عصرانه"، "با شام" و "شام ویژه" خریداری کنید.

نویسنده : مسعود بازدید : 381 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:41
برچسب‌ها :

واگن های قطار غزال هر کدام دارای 10 کوپه ی 4 نفره است که در مجموع گنجایش 40 نفر مسافر را دارد. کوپه های جمع و جور این قطار انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی است؛ همچنین می توانید با خرید غذای همراه بلیط قطار، سفری راحت و لذت بخش را در واگن های مدرن قطار غزال تجربه کنید. کوپه های قطار غزال به سیستم های صوتی و تصویری به همراه مانیتور مسطح، صندلی های راحت و تخت خواب های انعطاف پذیر، سیستم تهویه ی مطبوع، میز تاشو، سیستم پیام رسانی می باشد؛

نویسنده : مسعود بازدید : 359 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:23
برچسب‌ها :

از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی بلیط قطار، خرید آسان و بدون محدودیت زمان و مکان است. اینکه در هر زمانی که تصمیم به سفر داشتید، وارد سایت خرید بلیط قطار شوید و در سریع ترین زمان ممکن، بلیط قطار خود را خریداری کنید. وقتی صحبت از عدم محدودیت زمان و مکان می شود؛ خیالتان راحت می شود. شما می توانید بدون نگرانی از بابت حضور به موقع در مراکز فروش بلیط قطار، در 24 ساعت شبانه روز حتی در ایام تعطیل، وارد سایت های فروش بلیط قطار شوید و بلیط دلخواهتان را خریداری کنید. گستردگی انتخاب از مزیت های دیگر خرید اینترنتی بلیط قطار است. شما با وارد شدن به سایت های بلیط قطار، می توانید به انواع قطارهای موجود برای تاریخ و مقصد مورد نظر، دسترسی داشته باشید و با مقایسه ی قطارها و هزینه ی بلیط ها، ارزان ترین بلیط قطار را خریداری کنید.

 

نویسنده : مسعود بازدید : 370 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:08
برچسب‌ها :

کوپه ی این قطار بسیار مجهز است و امکانات یک سفر راحت را برای مسافران مهیا کرده است. در هر کوپه ی چهار نفره، چهار تخت خواب تعبیه شده که درست متناسب با ارگونومی بدن است. با رزرو بلیط قطار فدک، در هر فصل سال که می خواهید با خیال راحت سفر کنید، نه سردتان می شود و نه از گرما می پزید؛ تنظیم دمای داخل کوپه دست خودتان است و می توانید آن را بین دمای 22 تا 26 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. سیستم هایی درون هر کوپه وجود دارد که می توانید نور و صدای محیط را تنظیم کنید. از دیگر امکانات این کوپه ها، میز مجزای غذا خوری،  سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهمان‌دار و پر طرفدارترین آنها، سامانه Wifi داخلی و سیستم GPS است که شما را در طول مسیر سرگرم می کند.

 

نویسنده : مسعود بازدید : 429 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 15:55
برچسب‌ها :

قطارهای شرکت رجا با انواع چهارتخته، شش تخته و سالنی/صندلی، عضوی از ناوگان ریلی کشورمان هستند؛ بنابراین خیلی راحت می توانید در میان این قطارها، قطاری مناسب با شرایط خودتان را برای سفر پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما برای انتخاب قطار مناسب، این است که با در نظر گرفتن مسافت راه، تعداد همراهانتان و هزینه ای که باید بابت خرید بلیط پرداخت کنید، بلیط قطار بخرید تا وقتی که وارد قطار می شوید، از انتخاب قطار خود پشیمان نشوید.

شما اگر می خواهید یک سفر فوق العاده و راحت داشته باشید، قطارهای لوکس رجا به همراه پذیرایی و سرو غذای همراه بلیط بهترین گزینه هستند؛ اما در این ناوگان قطار های ارزان تری هم هستند که با در اختیار گذاشتن خدمات مطلوب و پذیرایی رایگان، سفری امن و راحت را در مسیر های ریلی به همراه دارند.

نویسنده : مسعود بازدید : 381 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 15:43
برچسب‌ها :
سوال1: پس از ثبت نام برای من ایمیل فعال سازی فرستاده نشده است، برای فعال سازی شناسه کاربری چه کاری باید انجام بدهم ؟
پاسخ: دو حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد یا ایمیل وارد شده اشتباه است که جهت اصلاح ایمیل می بایست با واحد ارتباط با مشتری 1539 تماس گرفته شود ویا در حالت دوم که ایمیل صحیح وارد شده است، ممکن است ایمیل فعال‌سازی به قسمت spam همان ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید ارسال شده باشد. در صورت عدم رویت ایمیل فعال سازی و اطمینان از درست بودن ایمیل بکار رفته، امکان ارسال مجدد ایمیل فعال سازی در صفحه اول سایت ایجاد شده است.
 
سوال2: ایمیل بکار رفته در سایت بعنوان نام کاربری بلاک شده جهت تغییر کلمه عبور و وارد شدن به سایت امکان تغییر کلمه عبور از طریق ایمیل را ندارم؟
 
پاسخ: امکان دریافت کلمه عبور در قسمت کلمه عبور خود را فراموش کرده ام از طریق کد ملی و شماره همراه وجود دارد.
نویسنده : مسعود بازدید : 405 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 15:30
برچسب‌ها :

درچند سال اخیر، استفاده از اینترنت در جهت رفع برخی نیازهای روزمره، ازجمله خریدهای مختلف از سایت متنوع افزایش یافته و رو به افزایش است. این استفاده، بحدی افزایش داشته است و آنچنان بازار مناسب و وسوسه انگیزی داشته است که حتی در عرصه ی گردشگری نیز ورود یافته است. تا جایی که حتی ایرلاین های مختلف در عرصه بین المللی و داخلی، در سایت های اینترنتی خود، با فراهم آوری زیرساخت های موردنیاز، اقدام به ایجاد صفحات مخصوص خرید اینترنتی بلیط های هواپیماهای خود در مقاصد و زمان های مختلف نموده اند.

مخاطبان نیز استقبال فراوانی از این طرح ایرلاین ها نموده اند. تا جایی که حتی این گونه خریدها، در کشورمان ایران نیز، طرفداران فراوانی پیدا کرده است و می توان فقط با یک رایانه متصل به اینترنت، اقدام به خرید بلیط های موردنظر خود کرد. معمولاً بلیط های ارائه شده در این سایت ها، ازقیمت بلیط هواپیما های مناسب تری، نسبت به قیمت های ارائه شده در دفاتر هواپیمایی و حتی دفتر خود ایرلاین ها برخوردار می باشد.

نویسنده : مسعود بازدید : 379 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 15:15
برچسب‌ها :

ریشه واژه سافاری به کلمه عربی «سفر» (Safar) باز می‌گردد. از همین واژه، اسم «Safariya» هم مشتق می‌شود (که دقیقا همان معنای سفر را می‌دهد) و سپس به واژه «Safari» می‌رسیم که یک واژه سواحیلی دقیقا مترادف واژه عربی سفر است.

امروزه در برخی از لغت‌نامه‌ها هنوز هم تعریف سافاری به درستی بیان نشده است و در واقع تعریف و مفهوم قدیمی و منسوخ شده آن بیان می‌شود. به عنوان مثال، واژه سافاری در دیکشنری آکسفورد اینگونه تعریف شده است: سفری که به منظور مشاهده یا شکار حیوانات در محل زندگی‌شان به خصوص در آفریقا انجام می‌شود.

یا در سایت wiktionary، سافاری بدین شکل تعریف شده است: سفری به یک منطقه توسعه نیافته که به منظور مشاهده، عکسبرداری و شکار حیوانات وحشی در محل زندگی‌شان انجام می‌شود.

 

امروزه در سافاری (مخصوصا سافاری در آفریقا) هیچ ردی از شکار کردن حیوانات به چشم نمی‌خورد و سافاری در مشاهده حیوانات و محیط زندگی آن‌ها در دل طبیعت و حیات وحش و حتی در بعضی از مناطق محافظت‌شده همچون پارک‌های ملی خلاصه می‌شود. سافاری مدرن همچنان شامل گشت و گذار در حیات وحش و مشاهده حیوانات از نزدیک می‌شود اما هدف کلی آن در جهات مثبتی گسترش یافته و چند منظوره‌تر شده است. هم اکنون سافاری جدا از بُعد تحسین طبیعت و متعلقات آن، فرصتی برای کمک و حمایت از طبیعت و حیات وحش نیز شده است.

نویسنده : مسعود بازدید : 392 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 14:57
برچسب‌ها :
قطار یک راه آسان و آرامش بخش برای کشف ناشناخته های ایران عزیز است. کشف ایران، با استفاده از این ابزار مدرن، امن و با بودجه مناسب جهت حمل و نقل.
 
در اینجا، برخی از دلایلی که چرا شما باید سفر با قطار را بیش از هواپیما، اتومبیل، و یا اتوبوس را انتخاب کنید، ذکر می کنیم:

_  دسترسی آسان

تقریبا هر شهرستان دارای یک ایستگاه و بسیاری از آنها با قطار چند بار در روز به ارائه خدمات به مسافران می پردازند. در مسیرهای پر رفت و آمد داخلی نیز،  قطار های زیادی، هر ساعت به مقاصد مختلف حرکت دارند.
نویسنده : مسعود بازدید : 416 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 14:44
برچسب‌ها :
وقتی شما خرید بلیط هواپیما انجام میدهید؛ یک سند، برای شما صادر می شود توسط آن شرکت هواپیمایی و یا آژانس مسافرتی موردنظر شما، و به نوعی تایید کننده خرید شماست؛ و نشان دهنده آن است که که شما، یک صندلی در یک پرواز در هواپیما خریداری کرده است.
 
وقتی شما بلیط خطوط هوایی را خریداری می کنید؛ یک سند، برای شما صادر می شود توسط آن شرکت هواپیمایی و یا آژانس مسافرتی موردنظر شما، و به نوعی تایید کننده خرید شماست؛ و نشان دهنده آن است که که شما، یک صندلی در یک پرواز در هواپیما خریداری کرده است. دو نوع بلیط هواپیمایی وجود دارد :
 
1. بلیطهای سبک های قدیمی تر یا کوپن ها : در حال حاضر به عنوان بلیط های کاغذی به مسافران ارائه می گردد.
 
2. در حال حاضر، نوع شایع تر، یعنی بلیط های الکترونیکی، سهل الوصول تر و قابل دریافت از طریق ایمیل و حتی پیامک می باشد.
نویسنده : مسعود بازدید : 424 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 14:30

خرید اینترنتی بلیط قطار با رشد روز افزون دسترسی به اینترنت و دستگاه های هوشمند منجر به استقبال زیاد هموطنان از این نوع خرید شده است. در کنار این مورد، اقتصادی بودن قطار در میان سایر وسایل نقلیه و امنیت آن باعث رشد چشمگیر این صنعت گردیده است. از مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار می توان به توانایی استعلام قیمت بلیط قطار به صورت آنلاین اشاره نمود. شما می توانید در هر زمان و مکان با در اختیار داشتن اینترنت وارد سامانه بلیط قطار گردشا شده و پس از وارد نمودن مبدا، مقصد، تاریخ، نوع مسافران (عادی، ویژه بانوان، ویژه آقایان، حمل خودرو) و تعداد آن ها به جستجو میان انواع قطارها بپردازید. در لیست مشاهده شده می توانید قیمت بلیط قطار ها را بررسی نموده و هر یک از قطارها که با شرایط شما سازگار است را خریداری نمایید. بلیط اینترنتی قطار باعث کاهش اتلاف وقت و هزینه های شما می گردد و دیگر نیازی به جابجایی در سطح شهر نیست تا بلیط قطار خود را تهیه کنید. تنها کافی است در خانه یا محل کار خود با چند کلیک ساده، بلیط اینترنتی قطارمناسب خود را خریداری نمایید.

نویسنده : مسعود بازدید : 384 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 4:22
برچسب‌ها :

قطار به دليل قيمت كمتر و ايمني بيشتر مورد استقبال مسافرين قرار گرفته است. در ايران سه شركت اصلي راه آهن جمهوري اسلامي (رجا)، سفير ريل آسيا (سفير) و ريل پرداز نوآفرين (فدك) فعاليت مي كنند كه ساير شركت ها و قطارها زير مجموعه اين ها هستند. همچنين تمام قطارها در بستر شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي كنند. خريد بليط قطار تمام قطارها را جستجو مي كند و نمايش مي دهد.

 

فروش بليط قطار از طريق بيش از 1600 نمايندگي فروش در سراسر كشور و وب سايت هاي فروش اينترنتي انجام مي شود كه اطلاعات تمام آن ها يكسان است و اگر يكي ظرفيت خالي براي فروش بليط نداشته باشد، ديگري هم ندارد. بنابراين اگر در وب سايت جستجو كرديد و بليط مورد نظر را نيافتيد نيازي به مراجعه به نمايندگي هاي فروش نيست. تا چند سال گذشته براي خريد بليط قطار به آژانس هاي مسافرتي مراجعه مي كرديم و حتي در صف هاي طولاني منتظر مي مانديم تا بليط قطار بخريم. اما حالا فرصت خريد اينترنتي بليط قطار ايجاد شده است تا همه در هر مكاني كه هستند همزمان بتوانند قطارها را جستجو كنند و مناسبترين بليط را انتخاب نمايند.

نویسنده : مسعود بازدید : 343 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:22
برچسب‌ها :